Müşteri İlişkileri Yönetimi
Sunlog Lojistik
Müşteri Segmentasyon Çalışmaları
Her sene başında segmentasyon çalışması yapılarak, şirketin stratejik müşterileri ve segmentlerinin belirlenmesine müteakip yılın ikinci yarısında güncelleme çalışması yapılarak müşteri segmentleri belirlenir.Müşteri Ziyaretleri
Satış ekiplerinin yaptığı müşteri ziyaretlerinin yanısıra, Müşteri İlşkileri Yönetimi departmanı tarafından yakın ilişkiler geliştirilmek, ihtiyaç ve beklentilerin tespit edilmesi, alternatif-yeni işbirliği yapılabilecek alanların belirlenmesine yönelik müşteri ziyaretleri yapılır. Yapılan ziyaretlerde müşterilerden alınan geri bildirimler ilgili iş tarafı ile birlikte objektif ve sistematik olarak değerlendirlir.Müşteri Geri Bildirim Yönetimi
Müşteri şikayet/öneri/istek/teşekkür ve diğer konularda geri bildirimler kayıt altına alınarak, bu geri bildirimlerin analiziyle kök neden tesbiti çalışmaları yapılır ve oluşan sorunların tekrarını engelleyici önlemler planlanır. Bu amaçla kurulan Çağrı Merkezinde Telefon, Müşteri Ziyaretleri, Web Formu, Anket formu, dilek istek şikayet bildirimi için crm@sunlojistik.com.tr mail adresi yada 212 – 698 11 99 telefon kanallarıyla alınan müşteri geri bildirimleri kayıt altına alınır.Müşteri Memnuniyet Anketleri
Sun Lojistik’den hizmet alan müşterilerin iş süreçleri ile ilgili memnuniyet düzeylerini belirlemek, ihtiyaç ve sorunlarını tespit etmek amacıyla belirli dönemlerde online yada tele- anket çalışmalarımız Özel Çağrı Merkezimiz tarafından yapılmaktadır.10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYET VE ŞİKAYET YÖNETİMİ
10002 Yönetim sistemi: Üst Yönetim adına yönetim temsilcisi bulunur. Üst Yönetim adına tüm geri bildirimlerin olumlu olumsuz geri bildirim kabulü , müşteri kontrol değerlendirilmesi , alınan aksiyonlara uygun olarak şikayetlerin kapatılması ,raporlama ve iyileştirme süreçleri takip edilir, planlanır.DEĞERLENDİRME
Tarafsız, objektif ve adil olarak değerlendirilmektedir.GİZLİLİK
Bildirimi yapan müşteri izni olmadan detayları paylaşılmaz. Müşteri ve alınan geri bildirimleri gizli tutulmaktadır.ÜCRET
Yapılan geri bildirimler ve iyileştirme planları için müşteriden herhangi bir ücret talep edilmez.GERİ BİLDİRİM ALMA
Sunlog Lojistiğe ulaştırılan her türlü geri bildirim, mesai saatleri içinde gelmesi durumunda aynı gün, mesai saatleri dışında gelmesi durumunda takip eden iş günü içinde sistemde kayıt altına alınır. Kayıt altına alındığına dair ilgili müşteriye bilgi verilir.GERİ BİLDİRİM İNCELEME
Kayıt altına alınan geri bildirimler olumsuz ise önceliklendirilir, Detaylı inceleme ve geri bildirimle ilgili bilgi toplanması aşamasında müşterilerle iletişim halinde olup, sorunun çözüm sürecinde müşterilerin beklentileri de dikkate alınır.OLUMSUZ GERİ BİLDİRİMDE ÇÖZÜM ÖNCELİK DERECESİ
2 iş günü
Yüksek
5 iş günü
Normal
7 iş günü
Düşük
KONTROL DEĞERLENDİRME
Çözüme ilişkin metotlar üzerinden süresinde ve sorun olmadığı teyiti verilen her geri bildirimi yapan müşteri tarafsız ve objektif olarak aranır ve memnuniyet kontrolü gerçekleştirilir.Sorun kalmadığı teyidi alındıktan sonra şikayeti olumlu olarak kapatılır.
Çözüme ilişkin metotların kabul edilmemesi ve sorunun devamı halinde şikayet takibe alınarak çözüm getirilmesi talep edilir.